Basisschoolnet wordt digiDuif

Basisschoolnet is een online communicatieplatform waarmee basisscholen indien gewenst interactief met ouders kunnen communiceren zonder dat de school de e-mailadressen van de ouders hoeft bij te houden.

OVERVIEW

The web page basisschoolnet.nl presently has a traffic classification of zero (the lower the better). We have crawled fifteen pages inside the web site basisschoolnet.nl and found two hundred and thirty-four websites referring to basisschoolnet.nl. We were able to precure three mass web accounts linked to this website.

BASISSCHOOLNET.NL TRAFFIC

The web page basisschoolnet.nl is seeing fluctuating levels of traffic within the past the year.
Traffic for basisschoolnet.nl

Traffic ranking (by month) for basisschoolnet.nl

Traffic ranking by day of the week for basisschoolnet.nl

LINKS TO BASISSCHOOLNET.NL

Caleidoscoop

Overslaan en naar de inhoud gaan. Vandaag met groep 8 bij ateliers de steiger geweest.

CBS de Wegwijzer

Er wordt gewerkt aan de website! Leer onze school kennen. De naam van onze school verwijst naar de wegwijzer. Een vertrouwd markeerpunt met vaak meerdere pijlen, die je laten zien waar je heen zou kunnen gaan. Wij willen onze leerlingen graag de weg wijzen, wij zien dat als onze taak. Wij leven hen voor, geven hen bagage mee die ze nodig hebben in het leven.

OBS De Lindenboom Openbare basisschool in Koog aan de Zaan, Openbaar onderwijs Zaanstad

Onderwijs startgroep en groep 1 and 2. Welkom bij Obs De Lindenboom Koog aan de Zaan. De Lindenboom ligt centraal in Oud-Koog en is een gezellige, kleine school van 120 leerlingen. Onze kinderen en ouders kennen elkaar vanuit de buurt. De leerkrachten vormen een hecht team. Iedereen is welkom op onze openbare school. Muziek Maakt School op de Lindenboom! .

marimba - Home

Meld u aan voor de nieuwsbrief. Wij werken met de principes van De Vreedzame School. De Vreedzame school is een compleet programma voor basisscholen voor sociale competentie en democratisch burgerschap. Het jaarrooster 2017 - 2018 is uit. Bijeenkomsten van onze school gepland.

Platform Filmwijk Almere Bewonersbelangenorganisatie in de Filmwijk, Almere. Voor een leefbare Filmwijk!

Bewonersbelangenorganisatie in de Filmwijk, Almere. Voor een leefbare Filmwijk! Spring naar de primaire inhoud. Spring naar de secundaire inhoud. Nieuws van Zorg and Welzijn. 8216;Wat was dat een leuke middag in het Buurtlokaal! Op vrijdagmiddag 16 maart jl. vond in het Buurtlokaal een bijzon.

Nassauschool

Een goede samenwerking tussen ouders en leerkrachten is van groot belang voor een optimale ontwikkeling van ieder kind. Dat geeft vertrouwen voor de toekomst. In gesprek zijn met elkaar open en nieuwsgierig! En dat alles in een veilige omgeving.

WHAT DOES BASISSCHOOLNET.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of basisschoolnet.nl Mobile Screenshot of basisschoolnet.nl Tablet Screenshot of basisschoolnet.nl

BASISSCHOOLNET.NL SERVER

Our crawlers revealed that the main root page on basisschoolnet.nl took one thousand three hundred and nineteen milliseconds to come up. We found a SSL certificate, so in conclusion I consider this site secure.
109.70.7.232

FAVICON

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We caught that basisschoolnet.nl is weilding the Apache/2.4.20 (Unix) OpenSSL/1.0.1e-fips PHP/5.6.21 os.

Basisschoolnet wordt digiDuif

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page states the following, "nl en DigiDUIF gaan samen verder onder de naam DigiDUIF, voor meer informatie kijk op www." The meta header had basisschoolnet as the first optimized keyword. This keyword is followed by online communicatie basisscholen, digitale communicatie basisscholen, and ouderportaal which isn't as important as basisschoolnet. The other words basisschoolnet.nl uses is ouderbetrokkenheid.

SEE SUBSEQUENT BUSINESSES

Basisschool OLV - 6AB

Onze zesdeklassers vertrokken op 20 maart naar de sneeuw. Elke dag even kijken hoe het met hun gaat. Vooral de sneeuw, de fun, de fratsen, de menu, de uitspraak van de dag, . Het blijft zeker te volgen! Vrijdag 28 oktober 2011. De opperheks daagt ons uit. De zesdeklassers kregen van de opperheks gedurende één week de tijd om zichzelf te redden van een toekomstig muizen - of rattenbestaan.

Basischool Hink Stap Sprong

Welkom op basisschool Hink Stap Sprong. Ons gemotiveerd team staat klaar om u en uw kinderen welkom te heten.

Basisschool Picpussen Tongeren -

Vanaf maandag 6 maart 2017 starten de inschrijvingen voor volgend schooljaar. Wees er snel bij! Klik HIER voor meer informatie. In onze school wordt aandacht besteed aan het onderdeel techniek. In samenwerking met VIIO Nijverheid werken wij een aantal projecten uit. Zoals u kan zien zijn wij druk bezig met onze nieuw website.

Basisschool Piet Hein Amsterdam - Home

Leerlingen over de Piet Hein. Ouders over de Piet Hein. Lees meer over ons of kom langs. Landelijke onderwijsstaking, Piet Hein is deze dag gesloten.

The Travel Tester

Monday, June 1, 2015.